Մայրենի · Uncategorized

Իմ ուսումնական ամառը

Իմ ուսումնական ամառը ես անցկացրեցի շատ զվարճալի։ Մայրիկս էլ էր արձակուրդ և մենք միասին գնում էինք զբոսնելու, կինոթատրոն, կենդանաբանական այգի, ջրաշխարհ։ Մի քանի օրով էլ ես իմ ընտանիքի՝ մայրիկիս, հայրիկիս, երկու եղբայրներիս հետ գնացինք Սևան։ Այնտեղ մենք շատ հիշվող ժամանակ անցկացրինք։

IMG_0514.jpg

Այստեղ ես ափսեի վրա ծաղիկ եմ գունավորում։

IMG_0519.jpg

Ես շատ եմ սիրում բակում խաղալ այդ իսկ պատճառով էլ հովին բակից տուն չէի վերադառնում։ Իմ բոլոր ընկերները արագավազ են և խելացի, նրանց հետ շատ հավես է խաղալ։

Ջրաշխարհում

IMG_0516.jpg

Կենդանաբանական այգում

IMG_0103.jpg

Սևանում առավոտ շուտ արթնանալուց հետ մենք գնում էինք ճաշարան։ Մի փոքր նախաճաշելուց հետո գնում լողափ։Սևանի ջուրը այնքան սառն էր, որ ես առաջին օրը չկարողացա մտնել։ Ես զարմանում էի, թե ոնց էին իմ հայրիկն ու եղբայրը մտնում այդ ջրի մեջ։

Սևանում անցկացրած օրերն ուղղակի հրաշալի էին։ Ինձ շատ դուր եկան իմ անցկացրած ամառային արձակուրդները։

 

Leave a Reply

