Մայրենի · Uncategorized

Ամառային ընթերցանություն

Ես ամառվա ընթացքում ընթերցել եմ մեկ գիրք, որի անունն է <Փիթեր Փեն >>, որը գրել է անգլիացի գրող Ջեյմս Բարիին։ Այդ վիպակն ինձ առաջարկել է կարդալ իմ եղբայրը։ Վիպակը կարդացել եմ ռուսերեն թարգմանությամբ, սակայն շատ կցանկանայի հետագայում կարդալ նաև բնօրինակը։ Շատերն ընթերցած կլինեն Փիթեր Փեն վիպակը կամ դիտած կլինեն մուլտֆիլմը։ Այն մի տղա փերիի մասին է, որն ուներ մի շատ վատ թշնամի, որի անունն էր Կապիտան Կրյուկ։ Փիթերը շատ չարաճճի տղա էր, ով չէր ուզում մեծանալ։ Ես քաղեցի այդ վիպակից մի քանի կարևոր բան՝ որ պետք չի շտապել մեծանալ և որ ընկերներին չի կարելի դավաճանել, չի կարելի նեղանալ նրանցից։ Եվ միշտ պետք է հավատալ հրաշքներին։ Վիպակի մեջ կային մի քանի ինձ անծանոթ բառեր, բայց չէ՞ որ, ես միշտ կարող եմ հարցնել իմ հայրիկից և մայրիկից։

Leave a Reply

